duminică, 24 iulie 2011

Tabara I.D.E.A.L-a Ziua 0

      Ziua nu a inceput prea frumos, dar la sfarsit cu totii am fost incantati. Ajunsi la Galaciuc pe la pranz, obositi dupa cateva ore bune de mers, infruntam aparentele: casute mici de lemn, frig afara, ploaie, bagaje prin noroi. Asa cum spune programul am avut o "cazare temporara". Majoritatea cabanelor erau inca ocupate asa ca directorul taberei nu ne-a putut oferi decat o cabanuta cu o singura camera si trepte infernale. Am fost nevoiti sa ne urcam bagajele acolo si sa asteptam la gramada pana la "cazarea definitiva", care presupunea o cabana pentru fete si una pentru baieti. Dupa ce ne-am ales camerele, ne-am asezat bagajele, ne-am "testat" paturile am avut o serie de jocuri, cu ajutorul carora ne-am cunoscut si noi. Am avut si ceva timp liber pentru cartile de joc. Pe seara, desi aveam posibilitatea de a merge la discoteca din tabara, am preferat un somnic dulce.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu