marți, 26 iulie 2011

Tabara I.D.E.A.L-a Ziua 2

Ziua 2 ne-a adus mai multe surprize placute decat ne asteptam... Cei mari au avut si ei atelier de spaniola, in timp ce "kinderii" au avut cerc de lectura. Dupa cele doua ateliere am organizat o partie cu sapun, apa si spuma. Am luat o folie lunga de 10 metri pe care am turnat apa si sapun lichid si ne-am aruncat pe ea. Ne-am dus la masa de-a dreptul "infometati". Apoi am continuat cu partia, deoarece zilele urmatoare nu se anuntau prea insorite asa ca ne-am propus sa profitam de soare. In paralel cu partia de dupa pranz cei mici au avut un atelier de decorat, au decorat ghivece pe care le-au luat acasa, dupa care s-au alaturat si ei la partie si la bataia cu apa "incinsa" in acelasi loc. Dupa cina ne-am dus, ca de obicei, la discoteca.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu