joi, 28 iulie 2011

Tabara I.D.E.A.L-a Ziua 4


In primul rand, programul Ziua 4 s-a mai modificat. Intai am plecat intr-o drumetie si ne-am plimbat ceva timp. Apoi am luat pranzul si cei mici au avut pictura, au primit o foaie de A4 pe care era lipit un coltisor  dintr-un tablou si pe care ei l-au continuat. In acest timp cei mari au avut un alt cerc de lectura. Dupa s-au inarmat si cei cu pensule si rabdare si s-au apucat si ei de pictat, dar de data aceasta pe A3. Am uitat sa mentionez ca inainte de fiecare atelier de pictura a fost un jovulet dupa care s-au ales perechile, fiecare pictura a fost facuta in pereche, ceea ce a fost si mai interesant. In aceeasi au venit la Galaciuc niste tinerii dintr-un proiect european care ne-au invitat la focul lor de tabara. Asa ca, in Ziua 4, in loc de discoteca, am avut foc de tabara.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu